SunDay FunDay!

2014-09-28 19:55:21/Permalink/Allmänt/
Haha rubriken stämmer kanske inte in så mycket med min söndag. Jag var visseligen på kalas för mamma idag vilket var kul men annars inte så mycket. :P
Ja som sagt, jag har inte gjort så mycket idag förutom kalaset, jag har bara slappat mest idag så att jag har energi att klara av denna veckan som kommer. Imon så är 9:orna funktionärer för krestmästerskapet. Vilket kommer att bli kul. Det är bättre än att sitta inne på lektioner i alla fall! Jag och Mirre och på kula vilket jag tror kommer bli rätt najs, vi ska bara mäta och kratta så, japp! 
Vi har funktionärer förra året och då var jag på kast, jag blev väldigt varm. Men det var inte så mycket på grund av att vi var tvugna att springa och hämta bollarna. Det var att jag hade på min tjocka svarta mjukisbyxor och svarta Dr.Martens. Och vi stog ute i blakande sol hela dan! Japp!
Det tabben kommer jag inte göra fler ggr! ;) 
 
Så det var måndagen det!
På onsdag så ska jag iväg igen! Då är det gallberget som vi ska vara på och origentera...yey....! 
Jag HATAR origentering. Kanske för att jag är så dålig på det ;O Men det är sista gången som vi ska dit så jag för väl stå ut. För jag känner oxå att om jag bestämmer mig för att vara hemma så kommer jag ha dåligt samvete sedan för att jag inte åkte. Och lekarna är roliga där, allt som inte har med origentering att göra där är kul så japp! 
 
PRAY FOR ME THAT I WON´T GET LOST! :S
 
Sedan så är resten utav veckan vanlig. Vi börjar ÄNTLIGEN med basveckor efter detta förbaskande arbetsområdet! ONE DOWN, THREE MORE TO GO!
 
Så det var det, bara en liten insider på hur min vecka kommer att de ut. 
Nu snart så ska jag se på X-Factor! Arghh LOVE IT! 
 
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback