Skuggning

2014-09-25 16:24:41/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag var jag ledig frpn skolan för att skugga på Sannarp. Jag valde att skugga där för en utav mina jobbkompisar går på det programment som jag tycker verkar lite spännade, så det var skönt att ha ngn med mig idag. Fösta gången jag skuggade. Det var väldigt pirrigt innan jag hade kommit in i skolan och in i klassrummet. 
Sedan när lektionen hade börjat så kändes allt jättebra. Kändes skumt att vi fick ha mobilerna uppe under lektionen.....
 
Det mesta som de pratade om på lektionen fattade jag såklart inte, jag ligger nu 3 år bakom! ;P Men det var faktiskt lite som jag fattade vilket jag tyckte var kul. Jag var bara med på två lektioner men det räckte för att få en bild utav skolan. Oxå gick vi till statoil på håltimmen. 
 
Så det var en rolig dag på en annan skola, känns skönt att ha fått det gjort. Jag är oxå den första i klassen som skuggat! ;P XD
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback