New Thing!

2014-09-22 22:40:15/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Har varit så mycket i skolan och sådant nu så jag har inte rikitgt känns känt för att blogga. Vi har fått veta vilket parti vi ska argumentera genom imon och vilka 2 frågor vi ska ta upp. En av mina önskningar slog in. Att jag fick mota Tess och Ludde som är Kd och jag och Alfons är V. Men det som inte slog in var att de frågorna som vi ska prata om är just de två som Alfons har jobbat med och skrivit sammanfattningar om. Japp. Det är ju alltid något eller hur?
Men jag känner ändå mig rätt säker inför debatten, kom säger inte att jag kommer att vara bra, men jag kommer nog har gjort värre saker. PRAY WITH ME!
 
En bra sak hände idag i alla fall! Jag och pappa var och kollade på ny dator idag, för jag vill göra ngt med de pengarna jag tjärnat på mitt sommarjobb. Först var jag helt bestämd över att jag skulle ha en MacBook. Men nu har jag tänkt efter lite mer och kommit fram till att en vanilg dator med Windows är nog bättre, den är lättare att hantera oxå! ;) Så nu sitter jag och bloggar på min nya Lenovo Yoga dator! Check It Out!!! Jag har ju trots allt en iPad.
 
Japp. Det var allt för mig idag! Ses! <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback