Never Give Up <3

2014-09-18 18:45:33/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så fick jag en upplysning, om man kan kalla det så? IDK. 
I alla fall. Idag när vi hade origentering i skolan, som jag absolut HATAR. Japp. Vi skulle vara i skogen och testa att använda kompass. 
Jag suger på origentrering, alltid gjort. Men idag så testade jag ändå att springa själv. Jag vet skogen rätt bra så japp. Och jag fann det faktiskt inte såå svårt. Jag hittade 8 av 10 kontroller, så jag var nöjd när jag kom tbx, (jag kom dock försent till nästa lektion, inte en spring människa). Känns rätt bra med tanke på att vi ska till gallberget om 2 veckor och det är sista origenteringen vi kommer att göra i 9:an såå japp. 
 
Det jag ville säga med detta inlägget är att aldrig ge upp. Bara de svaga ger upp! ;P Om du bestämmt dig för ngt så ge aldrig upp. Oavsett om du tycker att du är dålig på det, det kommer att löna sig i slutändan. <3
 
Bye <333
 
 
Här är oxå en låt som jag gillar just nu! Tänkte lägga ut den om ni var intresserade? IDK <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback