Music <3

2014-09-16 22:40:00/Permalink/Allmänt/
Ahh, musik. En av de bästa sakerna som jag vet. Seriöst, jag skulle inte kunna leva utan den. Jag spelar inte ngt instrument eller sådant. Jag älskar att sjunga dock, jag säger inte att det är bra, jag går på promenader men musik i öronen och sjunger. Får skumma blickar från en del människor som jag passerar, But I Love It. 
Är det ngn som skulle kunna leva utan musik? Jag klara inte att ha det tyst i ett rum, jag måste alltid ha på musik, eller tv:n Bara jag?
Och i skolan så är musiken sååå viktig för mig! Jag kan koncentrera mig bättre, och jag kan stänga ute allt ljud i klassrummet. LIFESAVER! <3 Om ni har svårt det prat och gnap, Oj nytt ord jag kom på där ;P I alla fall så är musik den lösningen jag skulle ge dig. 
 
Och jag tänkte att jag skulle dela med mig utav min tre favvo artister. ENJOY! <3
 
Number 1: One Direction!!!! <3 
 
Jag lyssnar mycket på band, gillar det mer än enskillda artister, kanske för man får fler personer att fangirla över? IDK. Men One Direction är mitt absoluta favorit band. Jag har gillar dem i typ 2 år tror jag? Och jag blir aldrig trött på dem. Jag fick se dem i action den 17/6-14 <333 Och jag dog, det var sååå bra live, till och med mamma vill se dem igen! Så med detta i bakhuvudet så borde ni kolla in dem! 
Det är 5 killar från England: Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne<3
 
 
 
 
Number 2: 5 Seconds Of Summer <3
 
Också ett band, de tunerar med One Direction just nu, Det var One Direction som upptäckte dem. De låter inte som One Direction, de har ett annat sound, som är bra det oxå. Jag ska gå och se dem den 12/5-15 <3 De ställde in på att vara förband för One Direction på min konsert, Passande va? Men jag kommer i alla fall få se dem nästa år! 
De är 4 killar från Australien, Michael Clifford, Luke Hemmings, Ashton Irwin, Calum Hood.
 
 
 
Number 3: Ed Sheeran <3
 
Här har vi en ensam artist! Vet inte riktigt vad har kan säga om honom. Han har skrivit låtar till One Direction, det var så jag hittade honom. Jag skriver superbra låtar och sjunger AMAZING. Har kan riktigt få publiken med sig på konserter. Ville se honom i år, men pappa sa till att han skulle spela här när alla biljetter var slut.... Cheers Dad...
Han och oxå från England
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback