Kretsmästerskap & Steal My Girl

2014-09-29 18:15:56/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så var det kretsmästerskap för åk 4, 5 och 6. Vi var funktionärer och var tvugna att vara där 08.15 :/ Jag var död när jag kom upp på morgonen. För jag var uppe till 23.30 för att kolla klart på Xtra-Factor! DON´T JUDGE ME! HOW CAN YOU MISS IT!? ;) 
Japp i alla fall så kom jag på bussen som var lite försenad och väntade på att Mirre skulle komma på. Sedan bar det av till Sannarps IP! :P Vi var inte riktigt säkra på var det låg men vi hittade det tillslut. Efter att ha gått ett snabbt besök på Statoil ;)
Haha inget av detta är nog intressant för er. Men jag tänker förtsätta ändå! 
Ja, jag och Mirre var på kula vilket var helt ok! Vi hade rast mellan varje grupp. (det var fyra grupper) jag hämtade kulorna som ungarna kastade. De första två grupperna skulle stöta med 2 kg vilket var helt ok för mig att hämta. 6 kg sammanlagt. Men de två sista grupperna skulle stöta med 3 kg vilket var rätt jobbigt! Jag fick bära 9 kg tbx flera ggr och det var tvugnet att gå snabbt oxå! Jag trodde fan att armarna skulle gå av! Överdriver inte ;)
 
Sedan så hände det inte så mkt. Det hela var tvugnet att gå rätt fort för att ungarnas bussar gick tidigare än de trott. Så det blev ingen vanlig prisutdelning som alla ska sitta och kolla på, vilket var skönt för att det är så boring!
Så vi fick åka hem 12.30 vi skulle igentligen slutat runt 14 så det var najs!
 
Så det var det. 
 
Nu till den andra delen utav rubriken! One Directions nya singel skulle komma ut idag och alla som hade förbeställt albumet skulle få den. Jag gick och väntade hela dan på att den skulle kunna gå att ladda ner. Jag satt på Twitter och iTunes hela kretsmästerskapet! Men nu så har jag laddat ner den, det var kanske lite försenat. Men det kom ut på YouTube innan så jag har hört hela låten innan jag kunde ladda ner den! ;))) Jag har den på repeat nu när jag skriver ;P Jag tycker att Fireproof var bättre, men denna är ändå bra! 
 
CAN´T WAIT UNTIL THE WH
OLE ALBUM COMES OUT! <3
 
Här har ni låten! ENJOY! :P     ;)
 
 
VÄLDIGT random inlägg SOZ!
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback