Hej...

2014-09-27 20:23:00/Permalink/Allmänt/
Arrh! Jag är såå dålig på rubriker! Varför måste man ha några!? :((( 
Haha i alla fall. Idag så var jag på elgiganten och... vänta lite, måste bara starta om låten...
Ja, som jag sa så var jag på elgiganten och kollade på iPhone 6. Den var rätt mkt större än min iPhone 5 s. Tänk bara hur stor iPhone 6 Plus är tänkte jag. 
Jag gillar inte för stora mobiler, jag tycker bara att de är jobbiga att ha med sig, man får inte plats med dem i fickan, och jag är inte den som gillar att gå runt med väska. Så om jag skulle köpa en så skulle det inte vara Plus. 
Men om man inte tänker på utseendet så... vänta igen.....
Jo så tycker jag att själva fuktionerna verkade vara samma som min. Så jag tror nog att jag håller mig till den. 
Den var dock billigare än jag trott. I och med att den har just kommit ut och allt. Aja, nog med telefoner! ;)
 
Jag håller oxå på att leda ny färg att tona håret i. Det två senaste har varit brunt med rött i men jag gillar inte det längre, jag tycker att det är mest det röda som träder fram. Nu vill jag bara ha brunt. Väldigt.....Vänta.... sista gången, PROMISE!.....
Jo, jag är på jakt efter en väldigt mörk brun färg, det är lite svårt att hitta det om man vill ha toning och inte permanent. Men jag vill ha toning för att det känns som att det inte skadar håret lika mkt som permanent. Om jag har fel, rätta mig om det är skit sak samma så att jag vet! ;) Och kommentera gärna om ni har ngt tips på en bra färg. Tack!
 
Haha innan jag går så vill jag dela med mig av den låten som har avbrutit mitt skivande idag för att jag måste ta om den! ;P
 
 
Så där har ni den! ENJOY! ;)
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback