...

2014-09-16 19:16:29/Permalink/Allmänt/
Hej! Visste inte riktigt vad jag skulle ha för rukrik :S En av många saker som är jobbigt här i livet. En annan sak är AO. Jag vet inte om ni har det på era skolor, men här så var vi det, och det är det tråkigste som finns!!! Basically så jobbar man i sin mentrosgrupp där det är blandat 7,8 och 9:or. Och så får vi som ett "Tema" Vi ska jobba med i typ fyra, fem veckor. 
Jag tror inte att lärarna inser hur mycket arbete de ger oss. Det är MYCKET! Och ingen, ingen tycker att AO är ngt bra, men ändå så plågas vi med det. 
Nu har vi Valet som vi jobbar med, det är sååå tråkigt. Och mycket arbete, plus att vi ska ha en debatt nästa vecka för mentorsgruppen (KILL ME NOW) 
 
Aja, vi får väl se om jag överlever, ville bara venta mig lite hos er <3
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback