:D

2014-09-26 16:15:53/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Suger fortfarande på rubriker om vi inte märkt det....
Men för att komma till inlägget. Det är fredag!!!! Detta kommer att vara ett werid inlägg märker jag redan nu ;P 
 
Idag har det varit en rätt chill dag i skolan, vi hade en genomgång på NO:n om arv och utveckling men det var inte så jobbigt. Och så kollade vi på Cyberbully på engelskan vilket var chill, jag har sett det filmer över 10 ggr typ. HIHI. Och så hade vi ett elevrådsmöte idag så jag missade första timmen på slöjden. Gjorde inte så mycket dock, vi har hela 9:an på oss att göra klart uppgiften.
Vi åt kakor med vispgrädde. Weird? Gott i alla fall! Vi hade lite fokusproblem under mötet, vi har ju ingen lärare där läraren är bara med ibland, men det funkade, mötet tog bara lite längre tid. Och sedan så hade vi en timme kvar av slöjd, det är lite jobbigt på slöjden när det bara är en lärare som kan hjälpa. Speciellt när det gäller mig, för jag suger på träslöjd, men ändå valde jag det. Vad tänkte jag på när jag skrev att jag ville ha det. 
 
Ja detta var ett rätt random inlägg, sorry bout' that. Aja, förhoppningsvis så blir morgondagens inlägg bättre, troligtvis inte...
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback