awoo, jawoo

2014-09-30 18:39:43/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ja, idag så var jag rätt död när jag gick upp. Och kände direkt den förbaskande verken från igår.
FU**ING 9 kg kulor!!! Ont i armarna, ofc, och baksidan på låren. Kunde knappt gå och sitta GOD DAMMIT!
 
Så japp!
 
Och jag var väldigt trött idag, så det hjälpte inte att Frank (vår SO lärare) satte på ca en timmes lång film om andra världskriget... ;/ Jag har typ aldrig kännt att jag skulle kunna somna på en lektion, men denna gången var det inte långt ifrån! Jag tog inte in NÅGOT utav filmen. Sekunden efter att de hade sagt ngt så glömde jag bort det. T.O.R.T.Y.R.
Och så har jag fryst som i helvete hela dan! Jag hade kortärmat så det hjälpte inte. Men jag brukar inte frysa så här mycket! :S 
Och nu sitter jag hemma med myssockor, tjock hoodie och långa byxor. 
Gissa vad. Jag fryser fortfarande! 
 
Japp så jag kan inte precis säga att detta var en jättebra dag för mig. Så jag kommer inte att gå till gallberget imon med skolan, får vara hemma och värma upp mig istället! ;P
 
Sorry om detta inlägget inte var så bra. Jag hade bara inte sån stor ork att blogga idag.
 
Här får ni en video i alla fall! Ses imon
 
 
En utav mina faves på X-Factor ENJOY!
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback