<333

2014-09-24 19:41:38/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Halva veckan har gått nu! Sååå fu**ing skönt! Vi är klara med arbetsområdet i skolan nu, jag är väldigt glad över det. Och så hade vi skoljoggen idag på idrotten, vi skulle springa så många varv som vi kunde på slingan under 30 minuter. Jag gick för att jag "glömde" gympakläder ;). Men jag fick ändå ihop två varv till gruppen, vi tävlar i mentorsgrupperna vilken mentorsgrupp som har fått ihop flest varv sammanlagt. 
Och så hade jag elevrådsmöte och utvecklingssamtal, de möterna var precis efter varandra, jag fick till och med gå lite innan från elevrådet för att hinna. Jag började i elevrådet denna terminen och de är så kul att få vara med att bestämma om olika saker i skolan. Vi har hand om fler saker än jag trodde! 
Det var sista utvecklingssamtalet i 9:an nu, känns weird men oxå skönt. Att ha den känslan att snart så är det slut! :D 
Sedan så har jag bara suttit hemma och överfört filer från mina gamla dator till min nya. Det är mycket jobb man lägger ner för att byta dator. I alla fall jag som har miljoner av filer på datorn. Opps? Men nu är jag klar och det känns skönt. 
Imon så är jag ledig från skolan för att jag ska skugga på Sannarp. Jag ska följa en utav mina jobb kompisar och hennes klass hela dagen. Känns kul och läskigt. De är 3 år äldre! :/ Känns oxå skönt att få slippa vanliga lektioner i 1 dag. Jag behöver igentligen inte lyssna på lektionerna imon. Kommer nog dock göra det ändå för det kommer att kännas som att jag måste. XD 
Aja, kommer bli kul imon. Berättar sedan hur det gick. 
 
Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback