WWAT Movie & Ullared

2014-10-12 14:18:29/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Sorry för lite dålig uppdatering, var på One Direction konsertfilmen igår med Linnea! Såååååå kul! Jag har inte sett henne på länge så det var superkul att träffas igen, och filmen var sååååå bra! Jag började faktiskt att gråta lite under filmen..... Don´t judge me! :S
Jag längtar tills den kommer ut på DVD i december. I Must Have It! 
Så det var kul att återförenas med henne, och att gå på stan, så jävla mycket folk det var! Så jobbigt! 
 
Vet ni mer vart det var mkt folk? 
ULLARED! Asså var lovar er, varje gång jag är där så vill jag såå gärna slå ner alla fucking människor, man kmr ju inte fram! Och jag ska inte ens berätta hur det var vid sminkavdelningen! NIGHTMARE!
Men jag fick det jag var ute efter, One Direction chokladkalender, hårfärg, smink.....
Haha och jag var såå glad att jag tog en huvudvärks tablett innan vi åkte, annars skulle jag varit död nu! 
 
Så det var min dag, nu måste jag sitta och förbereda mig inför en intervju jag ska ha med Frida imon, hon ska intervjua mig om en histora som jag har hittat på, så jag måste sitta och ljuga ihop ngt nu! Säger hur det gick imon.
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback