Skuggning Numbero 2

2014-10-08 19:38:11/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så skuggade jag igen, hihi bara en dag kvar nu som jag får skugga. Alla på min skola är förvirrade om hur många dagar vi har på oss att skugga. Jag var oxå jätteförvirrad. Först så sa alla lärare 2 dagar, då tänkte jag att jag kommer få säga att jag är sjuk en dag så att jag kan skugga en tredje gång. 
Det är ju 3 kommunala skolor, då ska man väl få minst 3 dagar att skugga. 
Sen när jag skulle fråga läraren om jag kunde få en tredje dag så sa hon plötsligt att det var 3 dagar man fick! :S
Och nu säger andra i klassen att det är 2 dagar vi får och att lärarna sa det till dem idag. Men min lärare har redan beviljat min tredje dag, så då måste jag ju få en tredje gång!
 
Ja, men för att komma till vad som hände idag. Jag skuggade på Sture idag, vilket var lite läskigt för att jag kände ingen där, på Sannarp kände jag i alla fall Emelie. Men lärarna hade fixat två tjejer som skulle ta hand om mig idag vilket var skönt. 
De var supersnälla så det var ju tur det! Och de få lektioner som jag var med på var bra! Och så hade vi brandövning idag på Sture, yey. Det var lite skumt, jag hade ingen aning om vart jag skulle gå så jag bara följde efter alla andra miljoner elever! Skolan är ju så stor så det var rätt trångt att stå där ute på samlingsplatsen. 
 
Japp! Så det var min dag så Sture det! Vi får se vad min nästa skuggning blir någonstans! 
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback