Maze Runner

2014-10-05 17:46:52/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen att jag inte har uppdaterat på några dagar! Jag har inte haft en tanke på det! :/ I skolan resten utav denna evckan så har det inte hänt så mkt. I fredags kollade vi på två filmer, ofc så var det ju inga roliga filmer.. så det har inte varit en jätterolig skolvecka. Men jag tycker dock att den har gått superfort! Det var nog för att i måndags så var vi på krestmästerskap och i onsdags så var jag hemma :D 
 
Men i fredags så åkte jag och Mirre till stan för att se Maze Runner! ÄLSKADE den! Dylan O´Brian är såå bra och ja, jag bara älskade den! Längtar tills den kommer ut på swefilmer! ;) Och så jag Vampire Diaries börjat igen, vilket att tycker är GREAT! Jag såg första avsnittet på den nya säsongen igår. Jag låt mig bara säga att jag grät väldigt mycket! Jag saknar DAMON så mycket så det var väldigt känslomässigt! Om ni inte kollar på Vamprie Diaries på MÅSTE ni börja. Ni kommer inte är ångra er! Promise! <3
 
Så det är typ det som har hänt resten utav veckan, inte så intressant :P Nästa vecka kommer det inte heller att hända så mkt, förutom elevrådsmöte.
Och så ska jag på One Direction konsert filmen med Linnea!!!! Så exited!!!! Så det kommer att bli väldigt kul!
Och veckan efter det så händer det en del saker nästan varje dag, men det pratar jag mer om nästa vecka ;P 
 
Hoppas att ni har haft en bra vecka! Här är trailern för Maze Runner! GO AND SEE IT!!! ;D
 
 
 
Haha Ses <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback