Måndag...

2014-10-06 18:17:18/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så är det måndag...whoo.... 
 
nope, nope kan inte ens låtsas att tycka om måndagar.
 
Det enda positiva med måndag nu, det är att det är en basmåndag. Inget mera AO! Whoop! Kan inte ens schemat för basveckor ;/ 
Så vi läste som vanligt idag på mentorstiden, vilket var najs, för jag läser fanfiction, Hihi, vi ska igentligen läsa böcker, så att vi kan recensera dem sen. Men denna ska ges ut som bok! LOOPHOLE!
 
Så det var en najs första lektion, sen hade vi engelska, inte så mycket att säga där. Vanlig tråkig lektion. Sedan var det så lektion, vilket jag HATAR, vi läser om mellankrigstiden och andra världskriget, jag gillar inte historia, vi hade en föreläsning, och jag var sååå trött! Jag fattar inte hur jag lyckades att föra anteckningar! :) 
Sedan efter maten så hade vi 2 timmars matte. Ushhh! Vi har en massa saker om kvadrattal, kvadratrot, m.m. Det är verkligen ett mysterium hur jag klarar av det, och att jag är en utav dem som att hunnit längst ;/
 
Så det var min tråkiga dag, hoppas att er dag har varit bättre! 
 
 
Hur kan ngn fatta detta!?!?
 
Haha Ses <333
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback