Gymnasier!

2014-10-16 19:22:48/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen att jag inte har bloggat på ngr dagar! Jag har haft väldigt fullt upp! 
I måndags så hade jag möte med studievägledaren vilket var bra. Jag visste redan rätt mycket om gymnasium och sådant så det var ändå inte jättemycket hon kunde berätta som jag inte visste. Men några saker fick jag reda på vilket var kul! :D Sedan så hade vi framtidståget, på mattelektionen vilket var kul. Det var 3 personer som kom och berättade om vad de jobbade med och så såg vi en film om olika gymnasieprogram, mest yrkesprogram vilket oxå var kul. Bättre än matte :P 
 
I tisdags så var jag på skuggning på Sture igen vilket var kul. Jag skuggade film vilket var kul, men jag var där bara en halvdag för läraren sa att de inte hade så roliga lektioner idag, men han sa att jag kunde komma tbx nästa fredag för då kan jag se lite mer. Så det ska jag göra! Så jag får bara skugga en halvdag till sen har jag utnjyttat alla mina dagar ;)
 
I går så var det nog den enda dagen där det inte hände ngt speciellt. Språk, bild där vi ritade ngt höstrelaterat för Magda vår bildlärare var sjuk så vi hade en vikarie. Och så hade vi idrott som var väldigt jobbit! Ngt hade sagt innan att ngn i en annat klass som hade idrott före oss hade spytt efter. :/ vet ej om det var sant.
Men vi hade typ intervall träning, vi var indelade i par och så gick vi till olika stationer, den ena skulle göra det som var på stationen så många ggr som möjligt i en minut och så skulle den andra räkna. Det var en station där jag faktiskt kände mig lite illamående. Och sen så hade vi elevrådsmöte så vi slapp EA :D vi har rätt mkt att göra nu så vi måste ha möten typ varje dag nu. I tell you what it is when I can! ;P
 
Och idag så var vi på gymnasiemässa vilket var kul och jobbigt. När vi kom till Halmstads Arena så var det redan 7 skolbussar där. 7!!!! Så det var smockat med folk där, jag är förvånad hur jag inte tappade bort Mirre ;P Vi gick tsm för jag tyckte att det skulle bli lite läskigt att gå där själv, läskigare n skuggning själv :S Japp! Jag träffade den läraren jag har pratat med på Sture vilket var kul. Jag gick till en massa skolor jag visste att jag inte skulle vlja, men jag tyckte ändå att det var kul att lyssna på de andra skolorna, som Munkagård. :)
 
Aja det var väl allt, förutom tandläkaren, inte så kul att berätta om förutom att jag kmr att få tandställning där under nästa gång och kanske ta bort bågen! ;D
 
Jo också! Så har One Direction precis släpp låtlistan för FOUR! WOOOHOOO!
 
Embedded image permalink
 
ENJOY!
 
Haha Ses <333

Kommentarer
Postat av: Nooordis

hej detta skriver jag från flygplatsen

2014-10-24 @ 18:56:16

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback