Bored.

2014-10-01 15:25:00/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Som ni vet om ni läste mitt inlägg igår så var jag hemma från skolan. Vi skulle ha åkt till Galjberget idag, rätt skönt att jag slapp det. Kände mig så nöjd när jag vaknade idag och kollade på klockan. Då var alla på Galjberget och origenterade.
Så jag kan lungt säga att jag inte har gjort ett skit idag. Jag har typ mest kollat på Dan & Phil på YouTube. Plus en massa andra videos. Jag har inte ens bytt om från pyjamas.
 
LIFE IS GOOD! 
 
Men nu har jag typ inget mer och kolla på. I´m BORED. Jag vet inte vad jag kan göra nu. Så jag sitter och skiver en massa nonsens på Twitter och skriver detta meningslösa inlägget. Och lyssnar på Music. 
 
haha, ja detta var nog ett utav de sämsta inläggen jag gjort. Aja. Så är det ibland. Kommer nog ett till idag i och med att detta skrevs så tidigt. 
 
Hoppas att ni har en bra dag och här har ni en utav de videos som jag kollat på idag. 
Även om ni inte gillar videospel på kolla på denna! Deras handlingar är så roliga! Bryr er inte om spelet. Kolla bara på dem!
 
 
Och om ni vill följa mina meningslösa och helt skumma inlägg på twitter  @Coppelia72
 
Haha Ses <333

Kommentarer
Postat av: Peri

Snart rätt, Galgberget heter det inget annat

2014-10-01 @ 16:33:25

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback