Allt och inget

2014-10-25 17:41:24/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Så ledsen för den dåliga uppdateringen, har haft en del och göra i skolan.
Få se om jag kommer ihåg allt som jag har hänt...
 
Till att börja med så har vi haft elevrådsmöten VARJE dag i skolan för att vi skulle förbereda halloween dagen i skolan denna onsdagen. Och det var fortfarande mycket att göra, fixa dekorationer, priser, konstym, bestämma vad alla ska göra. Och mer. Så i onsdags så var jag tvungen att gå upp halv 7, låter kanske inte så tidigt för er, men jag brukar gå upp typ kvart över 7. Och så skulle jag vara i skolan halv 8 för att dekorera de tre rummen som vi skulle använda till spökrundan. Och det var stressigt, vi fick med oss tre andra killa som skulle vara med och skrämma på rundan, så de hjälpte oss. Ja, vad kan jag säga? Det var tre rum, mycket saker att fixa, vi skulle fixa oss, jag fick sminka Adam typ 20 minuter innan så det var stressigt, men resultatet blev ändå bra! #Bestmakeupartist ;P. Jag och hela dagen blev bra, första spökrundar där jag var guide var lite failad för gruppen gjorde alla saker mycket fortare än vi tänkt så vi fick ändra lite saker och gör det lite svårare för nästa grupp. 
Men ja, dagen blev väldigt lyckad, och jag var jävligt trött när jag kom hem! Jag hade sprungit fram och tillbaka hela dagen! Och så skulle jag ha matteprov nästa dag, yey...
 
Ja, det var den dagen, och igår så var jag så Sture och skuggade vilket var kul, det var min sista dag vilket är tråkigt, och konsigt. Ingen annan i min klass har ens börjat med skuggning och jag är nu klart!      Skumt. 
 
Så det var nog de enda spännande dagarna denna veckan. Känns så skönt nu att det är höstlov! WOOOHOOOO! Och igår kom oxå One Directions nya musik video ut, den är sååååååå bra! Och jag har nu suttit hela kvällen igår och hela dagen idag fram till 17:00 och kollat på den för att försöka att slå Vevo rekordet, vilket är 19.3 miljoner. Och nu kan vi inte göra mer, vi får bara sitta och vänta så att det slutgiltiga resultatet ska komma, för det tar ett tag för Vevo och YouTube att få fram alla siffror! 
 
Så be med oss nu! 
 
 
Här är jag och Mirre på Halloween dagen!
 
Haha Ses <333
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback