:P

2014-01-21 19:03:51/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Sorry att jag inte har lagt ut några foton från fotodagen som jag sa! Men har haft lite att göra i skolan! 

Men för att komma igång så kan jag säga att Jesper, han som håller i vollyboll träningarna sa att alla tjejer som skerv upp sig skulle komma med och spela i matcherna mot de andra skolorna! Så det var ju kul att hör! Första matchen är i Vallås nästa torsdag så jag och Emma, vi är de enda tjejerna i 8:an som skrev upp oss. Vi kommer att missa matteprovet! Hatar att göra prov i efterhand! Jaja! Det blir rolig vollyboll match istället!

Och i lördags så var jag med Mirre och fotade ute i snön! Det var riktigt kul och kallt! Tycker att bilderna blev väldigt bra och de som har sett de tycker oxå det!
Sedan så att vi och spelade MineCraft och så satt vi och spionerade på folk som var och tittade på huset som ska  säljas bredvid Mirre. Vi kollade vilka grannar som hon skulle vilja ha pch inte hahah!

Så jag har haft en bra helg och hoppas att ni oxå har haft det! Försök att överleva resten av veckan så ses vi snart!








Vad tycker ni om det nya utseendet på bloggen föränsten? Komentera gärna och säg vad ni tycker! :* 














Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback