First Day Of BlogMas

2014-12-01 20:53:17/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ja som rubriken lyder så har dag tänkt att göra BlogMas i år. Jag är inte riktigt säker på om det är en grej, men på YouTube så gör man VlogMas då man vloggar varje dag i December och hag tänkte att jag skullegöra samma sak fast blogga istället. Jag är inte den bästa framför en kamera, jag har gjort två vloggar så vi för se om det blir ngn denna månaden. Jag tycker att det är kul så vi får se. 
 
I alla fall. 
Idag så är det den första December! Eiihhh! Det känns så weird att det redan är December, November gick så fort för en gångs skull! ;) Jag kollade på julkalendern i morse och jag tyckte väl att den var helt ok! Lite svårt att säga efter ett avsnitt. Jag är rätt sur att det inte direkt utspelar sig i en julig miljö för det känns inte som att det är en julkalender. Men aja, vi får väl se! Jag kollar också på en julkalender från Danmark som är några år gammal som jag har på DVD för att det är min fave! Jag tycker att den är superbra så jag kollar på två varje år :P
Jag fick också öppna första lyckan i min One Direction chokladkalender vilket var kul, och gott! 
 
Sedan idag så hade vi AO i skolan vilket alltid är lika tråkigt. Vi ska komma på en uppfinning som vi sedan ska bygga en prototyp av. Jag kan inte direkt säga att min ide är den bäst. Men det är en annan historia till ett annat inlägg. Jag fick inte supermycket gjort för att jag och Hugo gick runt till alla i nian och lät dem rösta på vilken design vi ska ha på klasströjorna. Och det tog ett tag för att alla var inte på samma ställe och vissa var bnorta och pratade med läraren och ja. 
Men vi har kommit fram till att det ska vara marinblå tröjor med vit text där det står 'Tur att man gick i en klass full av IDIOTER så att man inte kände sig utanför' och ramen där bak som alla våra namn ska så ska vara ett ölglas ;P Så det blir våra klasströjor! Nu måste vi bara få in alla pengarna innan vi beställer dem, vårt mål är att vi ska få in alla pengarna innan denna fredagen så att vi kan beställa dem så fort som möjligt och kanske kan få dem innan vi går på jullov! Det tar typ en vecka att få dem när man beställt så japp!
 
Det var nog allt idag! Ses imon för dag två! 
 
Trailern till julkalendern! 
 
Merry Christmas! <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback