Day 5 Of BlogMas

2014-12-05 18:24:45/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så har det varit en skum dag. Sista lektionen på förmiddagen så kände jag bara för att börja gråta och jag vet inte varför jag kände mig bara nere och eländig ;(
Och på engelskan så lekte vi tjejer Brobrobreja tror jag att man skriver det :) Det var superkul och riktigt drog fram barndomsminnen! Kan ni föresten tänka er att det redan är 5 December? CRAZY! 19 dagar kvar!
 
Vad hände mer, jo! På slöjden så fortsatte jag att jobba på min uppfinning. Jag fick löda och jag var lite rädd att jag skulle paja det för att jag har aldrig lödat själv. Men det gick bra och Calle hjälpte mig att få ihop strömbrytaren så nu fattas bara batteriet! Snart är glasögonen klara! 
Och så är det idolfinalen idag. Jag skulle aldrig kollat på den om det inte var så att One Direction skulle uppträda där idag. Och min Twitter kompis ska vara där och kolla, AVIS! Men ja. 
 
Jag kommer inte på så mycket mer att skriva idag. Sowwy :(
 
Här är en bild på leken vi gjorde! ;)
 
Merry Christmas <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback