Day 4 Of BlogMas

2014-12-05 18:15:59/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så hade vi matteprov i skolan vilket jag HATAR och är ganske säker på att det inte gick så bra. HATE.MATH. Och det är ju så i matte, för mig i alla fall att om man tycker att en uppgift var lätt och lösa så har man fel på den -.- Men aja, nu är det i alla fall avklarat.
 
Och så hade jag Sussie fullt upp idag för att jag hade sagt till alla att det var sista dagen att lämna in pengarna till skoltröjorna igår så idag så tog alla med sig pengarna och så har alla bestämt namn och storlek. Så jag och hon ska beställa tröjorna på måndag för att hon är inte här imon. Men det känns skönt att äntligen kunna skicka iväg beställningen. Det har dock varit superkul att fixa med allt kring tröjorna. Jag ändrade oxå mitt namn där bak till Directioner ;P 
Sedan på musiken så tog Apollo upp oss två och två och så fick vi spela ett trummkomp för hela klassen. Det gick väl helt ok, men jag använde inte highhaten. För jag kan inte göra felar saker sammtidigt :/ 
Och så sprang det in en katt i upperhållsrummet och Sussie skrek till för att hon inte gillar katter, det var jättekul! ;)
 
Och det var väl allt för idag 
 
 
 
Merry Christmas <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback