Day 3 Of BlogMas

2014-12-03 20:02:55/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Så jag ska bara gå rakt på sak idag och berätta om min dag.
 
Idag så hade vi gympa i skolan. VI HADE DANS! Det var kul, men vi ska lära oss en ny val som går ut på att det inte finns ngt killsteg elr tjejsteg, ingen som leder heller. Jag tycker det känns som att könsdeskremineringen har nått valsen nu. Det ser så fult ut när man håller varandra i denna nya versionen. Det se ut som att man är halvägs in i en kram :P Och så ska man gå i en kvadrat hela tiden. Ledsen om jag klagar en del. Det är bättre än ngn annan aktivitet vi skulle haft idag så japp!
 
Och så har jag och Sussie fortsatt att jobba på skoltröjorna. Jag känner mig så himla tjatig hela tiden som påminner alla om att ta med pengarna. Men hur svårt kan det vara igentligen? Och det är ju osjyst för de som lämnar in i tid och får dem inte få att vi måste få in ALLA pengarna först.
Jag har försökt att bestämma ett namn som jag ska ha bak på tröjan. Jag tror att det kmr att stå 'Directioner' det var det elr 'Loppecoppe' men jag känner att Directioner representerar mig mer och spm Sosse sa. Det blir en bra påminnelse om ett antal år. "Såhär var jag när jag var 15" typ :P
 
Och det var väl typ allt som hänt idag.
 
JO OXÅ! Idag så är det 3 år sedan 5 Seconds Of Summer bildades! Jag har bara gillat dem från början på 2014 men jag känner mig ändå så stolt över dem! De har kommit SÅ långt sedan de började 2011! Så GRATTIS Killar!
 
 
 
Merry Christmas <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback