Day 2 Of BlogMas

2014-12-02 19:43:10/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Redan andra avsnittet av julkalenden och redan två choklad borta från chokladkalenden. Väntan till jul kommer nog att gå fort detta året och det är jag lite ledsen för, för att jag känner mig inte riktigt redo för julafton än. Det har inte ens börjat att snöa än! 
 
Anywho. 
Idag så lektionnen så satt jag och Mirre och dansade till en massa jullåtar. Vi satt faktiskt och rockade ut i våra stolar! Det var ingen lärare där så då passade vi på! Haha :P 
Jag kan erkänna att jag inte har jobbat jättebra i skolan idag. Typ sista timmen op förmiddagen så satt jag och Mirre och skrev till varandra på twitter. (om ni vill se, sök på @CoppeliaCup) lol
 
Så japp. Och julkalenden börjar att bli lite bättre tror jag, det är bara andra avsnittet men ändå. Och så fortsatte jag också Sussie att jobba med skoltröjorna. Det har typ blivit jag som har hand om dem nu i klassen. Så jag ska följa med henne och hämta dem när vi beställt dem. Jag ska även hjälpa till med beställningen. Men skolaröjorna ärnågot som jag tycker är kul så det gör inget alla jag typ tar hand omallt själv.
Imon så ska vi ha elevrådsmöte där vi ska fortsätta att prata om Nobelfesten. Jag och Sussie ska också försöka att fylla i beställningen. Hoppas bara att alla lägger manken till och kommer med pengarna så att vi kan få tröjorna så fort som möjligt!
 
Jag har också börjat att lyssna på McBusted's nya album en del. Jag fick se dem på One Direction konserten i år för att 5SOS ställde in som förband. Det är deras första album tsm för att tidigare så var det två grupper (McFly och Busted) som nu har slått sig samman. Det är rätt bra så lyssna gärna på det! 
 
Imon så ska vi ha gympa, hoppas att vi har dans, Linda vår lärare sa att vi skulle ha det till Nobelfesten och den är om typ två veckor så jag tycker att det är dags nu! Ni får veta i Day 3 :P
 
Här är McBusted's första singel från albumet enjoy! 
 
Merry Christmas <333
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback