Hellew!

2013-09-12 21:27:18/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag har det inte hänt jättemycket men hade brandövning i skolan idag och jag är kanske lite skum för min första tanke var "MIN IPAD!" Haha jupp! Men det var lite kul efter när vi skulle gå till lektionen igen för larmet dampade typ så det började och slutade och hela tiden! 

Det ska bli skönt imon för det är sista dagen på arbetsområdet och det känns riktigt skönt! Det ända som är kvar är en reflektion som kommer att gå sk**! Men jaja får hoppas på det bästa!

Det är oxå Nialls födelsedag! OMG! Han blir 20 imon OMFG! Det går så fort! Tänk bara, imon så är Harry den ända tonåringen i bandet och nästa år så är det ingen! Haha är det bara jag som får LITE damp!?!?!? Hoppas i alla fall att han får en bra födelsedag även om att hans födelsedag blir på fredag den 13:onde i år!❤❤❤❤❤ 


Haha! Var bara tvungen att visa denna bilden tycker bara den är så bra!❤❤❤❤❤ ses!

P.S. Ledsen att ni fick genomlida mitt "lilla" fangirlande men hoppas att ni överlevde och har en bra fredag den 13:onde imon!

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback