👍

2013-09-22 16:42:20/Permalink/AllmÀnt/
Hejsan alla! Ledsen för den dĂ„liga uppdateringen men nu har vi börjat med bas veckorna i skolan som Ă€r bĂ€ttre Ă€n AO men det Ă€r MYCKET fler lĂ€xor dock ;(  men jag kan försöka att sĂ€ga nĂ„got intressant! ;) vi var pĂ„ gallberget i onsdags med skolan Ă€ven om det Ă€r ett peddo löst :S men vi lever sĂ„ det gick ju Ă€ndĂ„! Sedan i torsdagen sĂ„ var vi funktionĂ€rer pĂ„ kretsmĂ€sterskapet som var ganska kul men det blev vĂ€ldigt varmt! SĂ„ vi har ju inte varit i skolan hela veckan som Ă€r lite dĂ„ligt Ă€ndĂ„ med tanke pĂ„ hur mĂ„nga lĂ€xor vi har!!

Jaja, det har funkat ÀndÄ och sÄ att jag har kunnat hÄlla mig uppdaterad om One Direction! Haha! Detta kanske Àr nytt för nÄgra och "gammalt" för andra men de kommer ut med en ny skiva! OMG! Jupp! Den kommer ut den 25 november (om 64 dagar!) den heter Midnight Memories och kommer att vara asbra! SÄ jag lÀngtar till november vilket jag ALDRIG gjort innan för jag tycker att det Àr den trÄkigaste mÄnaden som finns men detta Äret sÄ Àr den rolig!

Hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni inte har lika mycket lĂ€xor som mig! SeS❀❀❀




Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

HÀr kommer den svÄrate frÄgan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

LĂ€nka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback