Hejsan svenskan!

2013-10-03 12:43:16/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen för del dåliga uppdateringen men har typ ingen att skriva och har ganska mycket läxor men i alla fall så tänkte jag göra ett litet inlägg nu på rasten! 

Jag har ju lovat att uppdatera om 1D så då kan jag börja med att berätta att de ska ha en 1DDay den 23 november som är en sju timmars livestream!! Så jag kommer att vara jävligt osocial då! Och filmen är ut nu så man kan föreställa! OMG! Önskar mig den i julklapp och jag sa till pappa att jag blir jävligt sur om jag inte för den!! Hihi ❤️❤️❤️ 

Ska till Mirre efter skolan så ni får säkert ett inlägg efter det men än så länge......... Ses!❤️❤️❤️



Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback