Hejsan hoppsan!

2013-10-08 20:55:08/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ja, som ni kanske har klurat ut nu så lever jag efter NO prover som jag bloggade om i skolande innan idag! I am such a badass! Haha men provet var inte så plågsamt som jag trodde! Förutom att jag fick jävligt ont i handen för att vi var tvugna att skriva för hand! Har nog blivit lite farligt mycket Ipad van! 
Sedan efter provet så tyckte jag och Mirre att vi hade varit så duktiga så vi gick ner till Tempo och köpte GODIS!!!

Jaja, hoppas att ni har haft en bra dag utan några prov!

Har ingen bild från idag så jag lägger inte denna!


Haha! Mirre skickade denna till mig! Hon har listat ut shocken över Miley!!!

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback