Foto och 3D

2013-10-05 21:43:00/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! I torsdags så va jag med Mirre och fotoade och spelade minecraft, eller ja.... Mirre fotade och jag var modell för jag ville ha lite nya bilder till bloggen så det kommer nog sen! <3 Och igår så var jag och mamma hos Birgitta för hon har fyllt år och då var Rasmus (min kusin) där och visade mig ett 3D program som han jobbadr med för han gillar det och så blev jag inresserad av det och sitter och försöker att lära mig det nu. Går väl sådär!! :S
 
jaja hoppas ni har en bra helg och vi för se hur det blir med bloggningen för det kommer lite prov nu iskolan! Blä! 
 
 
Jupp!
 
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback