1D World!

2013-10-28 19:47:43/Permalink/Crazy Obsession/
Hejsan alla! Hade tänkt att skriva om i lördags när jag var på 1D World med Emma! OMG! Hade tänkt att skiva samma dag som jag var där men var sååå trött efter! ;) 

I alla fall så åkte vi vid typ kvart i sju för att hämta Emma och sedan var det bara framåt! Vi kom dit halv nio typ oxå fick vi vänta i en timme innan de släppte in oss. De spelade jättehög musik inne i kompassen så att man hörde den nere i P-huset! Haha! En tjej kom och bockade av oss och sedan så fick vi våra guldbiljetter. ❤️ Sedan tillslut så fick vi gå in och man såg hur alla andra som stod i kön och väntade bara stirrade på oss, haha! Vi var typ 20 pers och vi fick 30-45 min själva i affären unnandes stormades av alla andra.

Det varven kvinna från GP som fotade oss så vi får se om vi kommer med! Och där inne så fick vi pomack i fina glas, godis och goddie bags! Hihi äger att vara VIP! Alla saker var bakom disk små det var lite synd. Det fanns en signing Wall där man fick skiva en massa och pappfigurer som man kunde ta foto med! De spelade och Up All Night's konsertfilm där. I en video i förra inlägget så visar jag var jag köpte så här kommer bara lite andra bilder!

Hoppas att era höstlov har börjat lika bra som mitt och Emmas!❤️

Signing wall


VIP!!!!





LOVE!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️






Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback