"You Make Me Strong"

2013-11-29 16:59:32/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Sitter nu och lyssnar på 'Strong' av One Direction ofcourse! Och har försökt att lära mig gitarr. Ja, det går väl såda kan man säga XD. Men ja, chillar bara och hyllar fredag! Woooho! Hade ett litet SO-Prov idag som var ganska lätt men prov är ju prov! Sorry om jag inte har uppdaterat er om detta innan men 1D nya album Midnight Memories släpptes på måndags och jag har lyssnat på det hela tiden typ! Det är super! Men det har fått lite kritik för att folk tycker att de har ändrat 'sound' . Jag kan hålla med lite om att de inte riktigt låter som deras andra album men det är inte sämre för det! Killarna har skrivit mycket mer på detta albumet och det är ju bra! Och texterna är mycket djupare som jag älskar! Hoppas att no köper detbeller i alla fall lyssnar på det på YouTube för ni kommer inte ångra er att ha lagt ner några minuter på deras musik! Jag gör det varje dag ;) :P XD 

Hade julpyssel i onsdags oxå som var kul men jag hade inte så mycket julkänsla i mig då och det var synd! Jag rycker intebattbdet känns som jul, men förhoppningsvis så ändras det imon för dårskap jag julpynta! 

Juste! Vi var ju på Ungdomsmottagningen i tisdags och det var väl ok.... Haha! Skönt att alla i mig klass inte flabbade ihjäl sig i alla fall som jag tror att många klasser gör! Den enda som skrattade var Carlo men Carlo är ju Carlo sååå.... Och gissar vad! Vi fick kondomer där OMG!! XD XD haha! 


Hoppas att ni har haft en lika bra vecka som mig!  (Kondomerna var ju helt klart höjdpunkten!) XD haha ses❤️




Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback