:P

2013-11-16 14:53:28/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Kom inte på någon rubrik för detta inlägget så det för bli en smiley! I alla fall! Vi har börjat med arbetsområdet i skolan nu och det är faktiskt helt ok! Bättre än det förra i alla fall. Men i SO delen av området så är det inte så kul för det är en massa med ekonomi och jag blir bara så trött på alla dessa ord och det är såååå trååkigt! Faktura, ränta, skatt, utgifter. Bläääääää!! Jaja man får väl leta efter de små positiva sakerna med det! :P

Och på torsdag nästa vecka så ska jag, mirre och sosse åka till stan och sedan kolla på Catching Fire! Yeah! 

Jag hade oxå tänkt att föra in två nya saker på bloggen! Den ena saken ska heta veckans video. Där hade jag tänkt att jag varje lördag ska lägga ut en video som jag tycker är bra och kanske så håller ni kanske med! Ska försöka att göra så att inte alla blir om 1D men jag har varnat er i bloggbeskrivningen innan! ;) :P 

Den andra saker kommer ut varje söndag och den ska heta veckans  kändis! Där ska jag lägga ut lite om varför jag tycker att den personen är bra och typ lägga ut personens Twitter och Insta till er så att ni kan följa om ni vill!

Ses!❤️


Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback