1D Day!!! M.m.

2013-11-25 17:32:09/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag och inte börjat med något 'veckans' men har varit väldigt upptagen denna helgen! 

Till att börja med så var det 1D Day i lördags! Det var jättekul och bra! Det höll på en extra halvtimme så det blir 7,5 timmar jag satt klistrad framför datorn! Hihi I know I know, I'm crazy! Så jag somnade typ kl 04:00 det håll på till halv 4.
Det var helt tokigt! Det var allt från Niall med lila hår, till boxning, till ninjor, till att äta fårhjärna. Sååå japp ganska skumt program kan man säga!
Och sedan igår så var jag helt död!! Men, detta kommer nog inte som en överraskning! Jag kollade på HELA programmet igen! För att det skulle vara finnas på YouTube i 24 timmar så jag fick skynda mig! Men nu har de sagt att de ska lägga upp det igen i delar så om ni orkar så kan ni kolla! ;) 

Imon så ska min skola till Ungdomsmottagningen "kul" med vi ska i alla fall äta frukost på "donken" som Adam säger. Och julpyssel på onsdag. 






Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback