Kul dag! Men varm!

2013-05-30 19:32:00/Permalink//
Hejsan alla! Idag så har det varit en jätterolig dag men varm! Till att börja med så fick jag lov att vara i skolan redan 08:00 men det var det värt för jag, Tuva och våran språklärare (det är bara jag och Tuva som går i svenska/engelska) bakade kladdkaketårta för att det var våran sista språklektion innan sommarlovet! Den var som sagt jättegod! Sedan eftersom att det blev SÅ varm så bestämde jag, Miriam och Emma oss för att åka ner till brottet och bada! Som också jag jättekul fastän det tog oss två timmar att komma ner dit ;) (årkar inte berätta varför dock!)
 
Glass hos Mirre!

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback