Whoop Whoop! <3

2013-06-12 15:19:25/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen om jag inte har bloggat på ett tag men har haft fullt upp denna veckan! SÅÅÅÅ till att börja med så hade vi vernisage i skolan, gick ganska bra tycket jag, pratade inte på mycket dock! ;) Och igår så var hela högstadiet på brotten för bara lek! Men jag kunde inte bada! ;( så fick typ sitta och kolla på i två timmar men spelade lite volleyboll och sedan så åt vi glass och solade så så tråkigt blev det inte! Och idag så var det städning av skåp, film, utspark och betyg! :/ Filmen var bra tycker jag men det var bara jag och Ingrid som såg den ((det fanns tre filmer att välja mellan!) och det var LITE pirrigt att få betygen men det gick fakiskt bra! Bättre än förra teminen!!! Ja,ja det var skolveckan det för imon så är det sommarlov!!! YEY!
 
Lite bilder från igår! Njut! <3

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback