Sommarlov! (typ)

2013-06-13 15:08:52/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Nu är det sommarlov yey! Så idag så hade jag då skolavslutning som skulle ha varit utomhus i Tylösand men det blev ändrade planer på vi fick vara inne i en lokal där istället där det var trångt och VARMT!!! Men man överlevde! Så typiskt att det skulle vara ett sådant skitväder idag av alla dagar! För inte nog med att vi fick ändra på skolavslutningen så fick oxå jag, Emma, Emelie och Frida ändra våra planer om att gå på äventyrslandet så det får bli någon annan dag! 
 
Men som plåster på småret så fick jag mina första riktiga Converse! NI kanske säger "Och? Jag har 50 par!" Men det är stort för mig så inget hat tack! 
 
Jaja ses och hoppas att det blir någon Sommar i "Sommarlov"
 
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback