Ostadigt

2013-06-30 21:07:08/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så jag det varit en sådan dag där nästan allting kunde hända. För att t.ex. så hade jag planerat att ha en grillning men mina buddies Emma och Mirre i ett jättefint ställe i skogen idag och jag hade köpt och fixat allting igår och då var bara allt jag behövde idag var fint väder men då skulle det ju vara en sådan dag att när jag vaknade så ös regnade det ute och då blev jag VÄLDIGT osäker på om det skulle bli av men sedan så slutade det helt plötsligt och var skinande sol. Och så blev det regn igen och så höll det på så HELA dan! Men när det var dags så som tur var så gav regnet med sig och klanade upp sig så det blev av! YEY! 
 
Och så hade vi en jätterolig grillning och så hade vi jordgubbar och grädde och avslutning och så gjorde jag något som jag alltid har velat göra enda sedan som såg på Hannah Montana. Späja grädde direkt i munnen! Det var kul, men inte så mumsigt i och med att man fick så mycket på en gång men det gjorde det!
 
Tyvärr så hann jag inte ta några bilder men för hoppningsvis så hinner jag ta bilder när jag åker till Bon-Bon land YEY! ;)
 
haha!
 
SES <3
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback