O.o

2013-06-03 18:17:27/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så var det en sådan dag när jag trodde men som vi förstår så gjorde jag inte det! ;) Jag trodde då att jag skulle dö på grund av att idag så hade vi en massa redovisningar för att det var slutet på vårat arbetsområde som man har jobbat med i en grupp med dumma som lärarna var så ändrade de sig förra veckan och sa att man skulle redovisa själv!!!!!! Och om inte det var nog så skulle de blanda hela högstadiet så att man hamnade med 8:or och 9:or oxå! Men som tur var så var de lite snälla och hade fixat så att man hamnade med många 7:or så det var en lättnad. Ja, redovisningen tycker jag gick ganska bra men det var PIRRIGT! Och sedan så skulle vi visa en engelsk film som man hade gjort i gruppen och ja, det var ganska pinsamt med det gick helt ok! Som tur är så är arbetsområdet över nu och imon så blir det klassbytardag = lekar hela dagen och sluta tidigt! JEJ! Jupp det var väl mig dag ses!
 
Bild från idag!
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback