♡♥

2013-06-05 18:39:38/Permalink//
Hejsan alla! Idag så har det varit en ganska stressig men ändå okej dag! Vi var tvungna att vara klara med bilduppgiften och allt gick typ sönder!! Men smart och snabb som jag är så hann jag att fixa det plus en annan bilduppgift som jag var lite efter med men fick den klar ;) Men efter en hård förmiddag så gick jag, Miriam och Emma till glassbaren och köpte oss varsin välförtjänt isglass! En sak var bra idag i alla fall, det var sista skoldagen denna veckan Yey!

Och om inte det var nog så ska jag och mina 5 buddies + Daniella ha en tjejkväll imon! Hoppas att jag hinner fota dock! Vi får hoppas! Pöss♥



Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback