Nr. 1 <3

2013-07-25 13:42:00/Permalink/Allmänt/
Nu är det äntligen dags för en sista glassen som jag tycker är godast av de alla!
 
Sandwich:
 
 
 
Okej, Jag tycker att sandwich är BÄST för att den är hur ska man säga det? Rolig att äta i och med att det inte är någon pinne eller strut och den har ju vaniljglass och något slagts chokladkex på båda sidorna om glassen och jag tycker att den blir är VÄLDIGT god kombination ;)
 
Så! Det var alla glassar! Hoppas att ni inte hade för tråkigt att läsa om alla dessa glassar! Men jag hoppas att jag kanske har hjälp er med glassar som ni kanske vill pröva nu och vem vet? Några kanske platsar till era top 5 oxå! ;) :P

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback