Just close your eyes and enjoy the roller coster that is life <3

2013-07-03 18:45:46/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Till att börja med så ska jag bara säga att det ända skälet till att jag tod denna rubrik var för att jag kom inte då nån och jag älskar det citatet!! P.S. Citatet är från Zayn! <3 ;)
 
Okej denna veckan har börjat ganska stressigt. Till att börja med så spelade jag badminton i en timme och sparng sedan direkt efter i måndags och sedan nästa dag så fick jag gå upp halv sju! För att jag skulle till Bon-Bon Land som är en tre timmars bilresa dit, men det var SKITKUL!!! Vi stannade där till det stängde och sedan kom hem halv tio ;) :/ Jupp, och idag så var jag i stan med min bros barn som var jättekul oxå och imon så ska jag till mormor!
 
Så vi för hoppas att det blir en lugn dag på fredag men jag har i alla fall fått göra roliga saker!!
 
 
 
Bilder från Bon-Bon Land! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha! Ses <3
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback