Dublin

2013-07-12 22:50:56/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Lite random rubrik kanske men kunde inte komma på någon men den har ett syfte ;)
 
Ledsen för den dåliga uppdateringen men det har inte hänt så mycket denna veckan. Bara varit på handikappbadet och idag när jag var där så såg jag en glass och hette just Dublin därför valde jag det rubriken och det största skälet till att jag köpte den var för att ja, jag kan relatera typ allt till One Direction för jag är lite galen och då tänkte jag Dublin-Irland-Niall Horan-One Direction ;) :P
Så då köpte jag den och den var helt okej med inte den godaste. Den bestod av: Irish cream, mjölkchoklad och madel. Irish cream smakade lite skummt för jag har aldrig smakat den innan och det finns en konfekt som heter det (sprit) men det var inte sprit i den men det var ändå lite smak av det ;)
Jaja men tästa den gärna för den var helt ok! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback