Best week ever!

2013-07-15 18:43:00/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så har det inte hänt så mycket bara det gamla vanliga med jag måste säga att jag är jävligt taggad för denna veckan för som ni vet så är jag galen i One Direction och idag så har "shemat" för alla Crazy Mofos kommit ut innan den nya låten släpps och jag hade tänkt att dela med mig av det om någon är lika galen som jag! <3
 
Okej, till att börja med så idag så släpptes en 21 min snutt av den nya låten och jag tycker själv att den är AWSOME! <3
 
Den 17/7-22/7

Kommer det att komma ut bilder från musikvideon varje dag på twitter (https://twitter.com/onedirection) kl 09:00 för de som orkar att gå upp då ;)
 
Det kommer oxå att komma ut videos på twitter varje dag kl 19:00 ;)
 
Den 22/7
 
Då är dagen som alla har längtat efter! LÅTEN SLÄPPS!!! Vet tyvärr inte vilken tid men vi för väl hålla utskik ;)
 
Och jag kan slå vad om att YouTube kommer nästan att kolappsa kl 19:10 den dagen för då kommer musikvideon ut! OMG!!!
 
Så det var hela veckan så ni vet ju vad jag kommer att hålla på med hela veckan om jag inte lägger upp någon ;) :P
 
Aja, hoppas att jag inte tråkade ut er av min lilla hjärtattack här ;) <3
 
21 min snutten:
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback