Best song ever + vecka

2013-07-31 18:45:42/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ledsen för lite dålig uppdatering men har inte riktigt orkat :/
 
Men här kommer lite om One Direction och om denna veckan än så länge!
 
Okej, jag vet att detta kommer vara GANSKA efter för att detta hände förra måndagen men här kommer det i alla fall! Som ni säkert vet så har Best Song Ever släppts men det har också videon! Och behind the scenes! Så för er som inte har kollat in den än här kommer det!
 
 
 
Och för att fortsätta för er som inte har helt fastnat på dessa videor så kommer jag att berätta och denna veckan! Det har inte hänt jättemycket denna veckan för utom att igår så kom ÄNTLIGEN mitt halsband som jag har väntat på LÄNGE!!!
 
 
Och så var jag i stan i dag med Mirre! Det var kul! Vi gick in på Mc och sedan så blev vi sugna på någon annat så då gick vi in på Espresso House och köpte Frapino! Det var första gången vi smakade det och det var jättegott! Mirre sa att hon tyckte att hon kände sig vuxen när vi satt och darack dem för att det såg nästa ut som kaffe för att vi tog choklad smak.... Tills vi började göra bubblor i dryckerna.... Yupp! Det är väl säkert att säga att vi inte riktigt redo att bli vuxna än!! <33
 
 
 

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback