Best X-Mas!

2013-12-25 14:41:16/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Hoppas att ni har haft en bra jul och ledsen för den dåliga uppdateringen men haft lite fullt upp med allt innan julen!


Men jag hade i alla fall tänkt att lägga upp mina julklappar och bara säga att det är SKÖNT med jullov!!!!!


Detta är då alla mina julklappar jag fick igår!

Svarta boots med nitar, 1D This Is Us, Kalender, 1D mugg, Vita Converse, Ebay presentkort på 100:-, HM present kort på 100:-, Espresso House present kort på 10 :-, Ögonskugga, Två nagellack, 200:-, 1D bok 'Where We Are', OCH...... 1D KONSERT BILJETTER TILL NÄSTA ÅR!!!!!! OMFG!!!!


Och mina presenter från Mirre som är två Infinity armband, en rosert ring och ett Harry Styles mobilskal!❤️❤️❤️❤️❤️
Hoppas att ni oxå har haft en bra jul! Ses!❤️

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback