Best Monday EVER!

2013-12-03 21:56:46/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Ja, som vi hör på rubriken så har det varit den bästa måndagen igår! För att värmen jag helt borta på högstadiet så vi fick sitta med vinterjackor inne! KALLT! Men sedan så bestämmde sig lärarna sig för att låta oss sluta och ha en hemstudiedag istället! Så vi var bara i skolan en timme! Woooho! 

Och så var jag och Sosse på julskyltning på söndags och det var PACKAT med folk! Men ändå kul! Det kom fram en kvinna till mig och sa 'vill du veta hemligheten' jag blev skit skraj så jag bara kollade på Sosse och så gick vi fort där iväg ;P 

Tycker inte att jag har fått någon julkänsla än som är synd för jag ÄLSKAR julen. Jaja den kommer väl när snön kommer! OM DEN KOMMER INNAN JUL! 

Hoppas att ni har någon julkänsla..... Delar ni??? :P XD




Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback