This Is Us! ❤❤❤❤❤

2013-08-29 15:50:24/Permalink/Allmänt/

Hejsan alla! Igår så var jag på bio med Emma för att se This Is Us!!!! Den var superbra❤ Det var en av de bästa bios jag varit på och det var extra kul för att alla skrek i biosalongen jätteofta! Ni skulle bara ha hört när de hade filmat från konserten i Stockholm! Alla gallskrek! Men det var superroligt för man kände sig som en del av något och en viss gemenskap med alla där❤

Jag och Emma hade ritat oss i ansiktet där det stod 1D och så gick vi runt med det på stan och folk tyckte nig att vi var knäppa men det var kul!

I biosalongen så var det två stackars killar som jag tror hade blivit dit dragna 😋

Jaja som sagt så var den superbra och jag tänker till och med att jag ska köpa en biljett så att jag kan se den igen!! ❤😉❤😉


Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback