Skola♥

2013-08-15 19:22:00/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Idag så var det första skoladagen! Det var helt ok faktiskt! Vi hade en rätt slapp dag men tråkigt oxå. Vi hade jättemycket Info idag pågrund av de nya 7:orna och det var tjatigt för det har vi ju redan hört en gång :/ Men sedan efter det så blev det rast och Sussie gav oss chokladboll♥ Sedan hade splede vi kubb och så gick vi igenom avtalet för att få Ipads. Vi har ju fått nya halvklassgrupper oxå och de blev helt ok!♥ Och schemat är oxå bra förutom att vi slutar kl 15 VARJE DAG! Till och med på fredag! Jag menar Come on!!! Det är ju fredag!!jaja hoppas ni har haft en bra dag i skolan det har jag haft i alla fall ♥
Tog inga bilder idag så det får blir en bild på halsbandet som jag hade på mig idag och så slänger jag in en bild på "Harry" boken som jag har fått! <333

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback