Prinsens minne och IPAD!!!!❤❤❤❤

2013-08-21 18:47:23/Permalink/Allmänt/

Hejsan alla! Ledsen för den dåliga uppdateringen men har varit LITE upptagen med min nya IPad!❤❤❤❤❤

Så här kommer en liten uppdatering på vad som har hänt hittills. Till att börja med så sprang jag och mamma 5km loppet på prinsens minne i lördags och det gick ganska bra tycker jag! Det var ju första gången och vi fick medaljer!
Och idag så fyller min brors barn år! Så grattis❤❤❤❤ så vi var på kalas hos henne i söndags och hon sprang oxå prinsens minne, barnloppet ;)

Så i igår då så fick vi våra Ipads!!! Och det var GANSKA stökigt då för hälften av högstadiet fick de på samma gång och den del behövde lite hjälp men nu har det fixar sig och nu är vi världen mest sociala klass!

NOT!! Nu när jag kommer in i upperhållsrummet på rasten så sitter alla med sina Ipads och spelar så jupp!

Jaja! Det var en sammanfattning som hette duga hoppas jag för jag orkar inte blogga mer för jag vill höra fler saker på min Ipads så ses❤❤❤❤❤


Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback