Bio!

2013-08-03 20:38:26/Permalink/Allmänt/
Hejsan alla! Just nu så sitter jag banvakt hos min bror av hans barn så jag tänkte att jag kunde i alla fall klämma in ett inlägg idag!
 
Jag hade tänkt att berätta om tre filmer som jag vet att jag ska se detta åter och jag tänkte att jag kunde berätta om de och vem vet? Ni kanske blir intresserade så att vi kanske ses där! :)
 
Den första ska jag gå och se med Blomma för det är en födelsedags present till henne men jag måste säga att jag oxå är lite sugen på att den!
 
 
Den andra är den jag någ ser mest fran emot för att som ni vet så är jag GALEN i One Direction! <3
 
 
Och den tredje är en film som jag har sett fran emot i typ ett år!!
 
 
Hoppas att ni gillade inlägget!

Kommentarer

HÄR KOMMER HÖGSKOLEPROVET! O.o

Här kommer den svårate frågan! NAMN?:
STALKER?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din AWSOME blogg!:

Kommentar:

Trackback